93 729 90 39 bggroup@bggroup.es
www.bggroup.es

Suport Informàtic

DESENVOLUPAMENT WEB – POSICIONAMENT SEM-SEO

BGM@tic neix al gener de 2015. Entre les seves principals activitats destaquen el suport i el manteniment informàtic, el disseny i la programació de pàgines web, el disseny i la programació de Botigues Virtuals (Ecommerce); així com la gestió, el manteniment i el posicionament SEO de les mateixes. També en ocupem de la comercialització i instal·lació de solucions en Seguretat i Videovigilància, i de la comercialització i la instal·lació de dispositius per controlar accessos i garantir el bon funcionament d’una empresa, una casa, un recinte … Prestem serveis tant a persones particulars, a persones autònomes que inicien el seu negoci i a empreses que necessiten suport i/o assessorament en qualsevol de les nostres activitats.

Consulta’ns sense compromís!

NECESSITES AJUDA?

¡Digitalízate con nosotros!

Serveis Digital

Originalment llançat en 2003, WordPress s’ha convertit en el sistema de gestió de continguts més popular al món. Actualment és usat per més de 74 milions de llocs que publiquen informació nova cada segon. Però, què tan poderosa és? Et comparteixo 25 raons per les que la teva empresa hauria de provar-la:

1. És gratuït.

Tant se val si ets un blogger o estàs llançant una botiga en línia, el fet que WordPress sigui gratis és molt important. El millor de tot és que mai hauràs de preocupar-te de càrrecs amagats si el teu lloc es torna més popular del que creies. A més, és una xarxa oberta. Això significa que es pot millorar o alterar el codi per crear el lloc que necessites.

2. Des del principi és potent.

A diferència d’altres sistemes d’administració, WordPress està preparat per utilitzar immediatament després de la seva instal·lació. Això vol dir que no has de “caçar, instal·lar i configurar” una llarga llista de coses extra que WordPress considera vitals.

3. Flexible.

La flexibilitat d’aquesta eina és una altra característica que no pot ser superada. Tant se val si la utilitzes per a un lloc personal o una botiga en línia, és prou versàtil per satisfer les teves necessitats a través de diverses extensions i particularitats.

4. Cercador amigable.

Els cercadors més populars prefereixen llocs que siguin recolzats per WordPress degut a que la seva estructura és fàcil de rastrejar. De fet, Matt Cutts de Google va emparar a WordPress durant el WordCamp a San Francisco el 2009.

5. És segur. Sent tan popular és obvi que els hackers hi van estar interessats. No obstant això, WordPress es pren la seguretat dels seus usuaris molt seriosament, ja que actualitza constantment el seu programari per prevenir atacs. De fet, té una característica d’actualització automàtica des de la versió 3.7.

6. És personalitzable.

A causa dels milers de plugins i temes que ofereix aquest programa, amb només un clic pots personalitzar el teu lloc perquè es vegi i funcioni com vulguis.

7. Fàcil d’utilitzar. Una altra cosa molt bona de fer-lo servir és que és molt fàcil. La plataforma és amigable i intuïtiva. De fet, pots aprendre a utilitzar-lo en uns minuts.

8. Molt suport. Compta amb suport sense precedents. Això és en part per la immensa comunitat d’usuaris que poden fer una pregunta o expressar la seva preocupació en els fòrums.

9. Accepta material multimèdia.

Per millorar l’experiència dels teus usuaris, tens l’opció d’afegir imatges, vídeos i àudio. Per sort WordPress permet que posis el teu contingut multimèdia i que ho editis.

 

10. Amigable per als cel·lulars.

Ara és més important que mai que un lloc web sigui amigable per smartphoens i tablets. Amb WordPress no necessites preocupar per això.

11. Integració.

Aquesta eina s’integra amb les plataformes més poderoses per donar-li al teu negoci un empenta extra. Necessites llançar una campanya per mail? Pots fer servir un servei com Aweber o MailChimp.

12. Fàcil de manejar.

Com he dit abans, s’actualitza regularment per raons de seguretat. No obstant això, també et notifica quan hi hagi altres actualitzacions per temes i plugins. Això mantindrà el teu lloc segur i fresc.

13. És més que un bloc.

Encara WordPress s’hagi guanyat la seva reputació com una plataforma per a blogs que es pot instal·lar en un lloc web existent, també pot ser usat com a lloc web.

14. Estableix una comunitat.

Ja sigui que comparteixis les publicacions del bloc en xarxes socials o et comuniquis amb visitants a la secció de comentaris, WordPress té el necessari per aconseguir que es formi una comunitat.

15. Estavies diners.

Recorda, és un software gratuït. No obstant això, aquesta no és l’única àrea en la qual estalviaràs diners. A causa de que és bastant amigable, no hauràs de contractar dissenyadors o tècnics per mantenir el lloc.

16. Moltes solucions d’ecommerce.

Hi ha un gran nombre de solucions per ecommerce que convertiran el teu lloc en una botiga digital perfecta.

17. No estàs compromès a un sol proveïdor.

Si necessites canviar de proveïdor o host ja sigui perquè no pots gestionar el trànsit o estàs frustrat, pots fer-ho amb llibertat. WordPress treballa amb gairebé tots els servidors.

18. Fa que el teu lloc es vegi fresc.

Ja sigui que necessitis actualitzar el teu tema perquè ho has tingut molt temps o estiguis buscat tenir cert avantatge en alguna cosa com una temporada de vacances, pots triar entre centenars de temes gratuïts. En fer això tindràs una imatge fresca.

19. Pot ser usat com un servei de afiliacions.

Si vols seguir creixent teva base de fans i fins a guanyar una mica de diners extra pots convertir aquesta eina en un lloc de afiliacions. Quan ho fas exclusiu, les persones podran accedir per veure contingut especial.

20. Programar publicacions.

Tenir un negoci és una tasca que consumeix molt del teu temps. No obstant això, WordPress et pot alliberar una mica en donar-te l’habilitat de programar les publicacions des d’abans. Això vol dir que sense importar quan la completes, pots fer que surtin quan et convingui a tu i els teus clients. Per exemple, quan descobreixes que la majoria de la teva trànsit ve entre les 12:00 i 13:00 hrs entre setmana, pots posar-lo a aquesta hora.

21. Capacitat de multiusuari.

Hi ha una gran possibilitat que hagis de dependre de diverses persones per fer que el teu lloc segueixi funcionant. WordPress sap això i fa més fàcil per a tu que li assignes diferents rols a les persones.

Aquí un resum dels mateixos:

– Súper Admin. Algú que té accés a totes les eines d’administració i a totes les altres característiques.

– Administrador. Algú que té accés a totes les eines d’administració dins d’un lloc.

– Editor. Algú que pot publicar i gestionar les publicacions incloent les d’altres usuaris.

– Autor. Algú que pot publicar i gestionar altres publicacions.

– Subscriptor. Algú que només pot gestionar el seu perfil.

22. Agrega testimonials. Asegúrales als teus clients que els teus productes o serveis valen la inversió en incloure testimonials en el teu lloc.

23. Publicar contingut amb un clic.

Acabes d’escriure un article i necessites publicar immediatament? No hi ha problema. Després d’haver-lo creat pots publicar amb el clic d’un botó. A més, hi ha cert nombre d’aplicacions mòbils que t’ajudaran a fer-ho sense importar on siguis.

24. Plataforma universal.

El tauler d’aquesta eina sempre està igual, sense importar per què ho estiguis fent servir. No necessites contractar experts o gastar una quantitat excessiva de temps tractant d’esbrinar com activar-lo. 25. WordPress segueix millorant. Presa en compte que contracten als millors desenvolupadors, pel que pots estar segur que només seguirà millorant.

 

 

 

Quins avantatges té Woocommerce?

Posicionament:

Per a mi el principal avantatge de construir la botiga en línia amb Woocommerce a WordPress és la facilitat per al posicionament, que no té comparació amb cap altra plataforma (Incloses Magento i Prestashop). Ja t’he explicat que WordPress és la plataforma per construir webs més fàcil de posicionar, ve preparada per optimitzar tota la teva web i la botiga en línia. Et permetrà fer SEO a cada producte de la botiga i podràs millorar el posicionament global de la botiga amb ajuda del bloc. Tenir una botiga online molt sofisticada és genial, però que aparegui en els primers llocs en les recerques de Google, és essencial si vols vendre alguna cosa.

És gratis:

Aquest plugin per fer botigues online amb WordPress és totalment gratis. A diferència d’altres plataformes per a botigues online, no hauràs de pagar cap quota mensual per mantenir la botiga. Podràs pujar tots els productes que vulguis sense cap cost afegit. Hi ha alguns connectors de pagament que sí que poden ser interessants per a la botiga en línia, com la passarel·la de pagament amb targeta Redsys. Però amb la versió gratuïta podràs tenir una botiga online en perfecte funcionament i cobrar per transferència, contrareemborsament o mitjançant paypal.

És fàcil d’utilitzar:

La teva botiga en línia creada amb aquest sistema serà fàcil d’utilitzar. Es tracta d’un sistema simple, basat en el funcionament de WordPress. Pujar un producte nou és tan fàcil com escriure un article per al teu bloc. La posada a punt inicial i configuració pot ser una mica més complicada, però el maneig diari de la botiga serà molt fàcil. És per això que aquesta és la plataforma ideal per a projectes petits o persones autònomes, ja que podràs gestionar tota la botiga tu mateix@ sense necessitat de contractar otr@s cada vegada que vulguis fer un mínim canvi. No necessites tenir coneixements tècnics previs, qualsevol pot usar-lo.

Tenir web, botiga en línia i bloc integrats en la mateixa plataforma és la combinació perfecte:

Si has de tenir una plataforma diferent per a la teva web, el teu blog i la botiga en línia, has de multiplicar per tres la feina que et portarà aconseguir posicionar i promocionar el teu negoci a Internet. En ser tres plataformes diferents, també pagaràs més en allotjament web, ja que per separat, ocupen més espai al teu compte que si estan integrades. El bloc és essencial per poder posicionar tant la teva web com la botiga en línia, un bloc extern el t’ajudarà a l’hora del posicionament, ja que molts enllaços provinents de la mateixa font deslligaran les sospites de Google … L’ideal és que el bloc, la botiga i la web siguin la mateixa cosa i això per ara només és possible amb WordPress.

És responsive:

Woocommerce és totalment responsive i s’adapta perfectament a tot tipus de dispositius i pantalles, permetent que els teus clients puguin accedir a la botiga i comprar còmodament des de qualsevol lloc i en qualsevol moment. Això a més, des d’Abril d’aquest any, és requisit indispensable perquè Google no penalitzi la teva web.

És enormement versàtil:

Hi ha quantitat de plugins que es poden utilitzar per afegir funcionalitats a la botiga: pots integrar la passarel·la de pagament de la teva banc amb redsys, complicar fins tornar-te boig les opcions d’enviament, gestionar reserves … Hi ha centenars de possibilitats ja que diversos desenvolupadors treballen diàriament per solucionar els problemes dels seus clients i després ofereixen les seves solucions a la comunitat.

Possibilitats infinites de disseny:

Woocommerce és compatible amb la majoria dels Temes o plantilles per a WordPress, amb la qual cosa tens infinites possibilitats a l’hora de triar el disseny de la botiga i personalitzar perquè s’adapti millor al teu nínxol de mercat.

 

Facilitats per al Màrqueting Online:

Promocionar la teva botiga online és una part essencial de la feina que hauràs de fer perquè tingui èxit. A més del posicionament, el Màrqueting Online serà el teu millor aliat a l’hora de donar a conèixer els teus productes. Amb aquesta plataforma, els teus clients poden deixar ressenyes quan han provat un producte, compartir en xarxes socials i subscriure fàcilment perquè puguis seguir enviant-los informació per email Màrqueting (un complement indispensable per a la teva botiga online). Podràs captar subscriptors mitjançant el bloc i després enviar-ofertes o promocions, cupons de descompte, etc. En basar-se en WordPress, la integració de les xarxes socials i plataformes d’Email Màrqueting com MailChimp és summament fàcil.

Search Engine Optimization (SEO o posicionament SEO a Google) no és altra cosa que la manera d’aconseguir que els teus productes, els teus serveis o la teva marca guanyi en posicionament natural orgànic als cercadors (no en els espais de pagament per publicitat), cosa que s’aconsegueix utilitzant contingut rellevant per atraure els visitants cap al teu bloc.

En altres paraules, “fer SEO” consisteix a utilitzar diferents tècniques per aconseguir que la teva pàgina web, blog, article, pàgina de venda, article de comerç electrònic o el que sigui aparegui el més amunt possible en els resultats orgànics.

I per això la majoria dels llocs requeriran d’amor i dedicació perquè es mantinguin atractius per al nostre amic Google. En definitiva, un blog o les teves pàgines hauran d’estar optimitzades perquè siguin avaluades com a importants i s’enfilin posicions en els llistats orgànics, que d’altra banda són gratuïts.

El mateix SEO està dividit, al seu torn, en dos grans grups de tècniques:

  • SEO On Page:

El SEO On Page, com el seu nom bé indica, es refereix a tot el que TU pots fer a la teva web, blog o botiga per millorar les teves posicions a Google. Aquí entren aspectes com saber quina paraula clau triar, com estructurar la teva web, velocitat de càrrega del teu lloc, estructura de les teves enllaços, etc.

  • SEO Off Page:

El SEO Off Page es refereix a tot el que no depèn estrictament de tu i que no està “dins” de la teva web. Aquí principalment parlem dels enllaços entrants (nombre de webs o blocs que enllacen cap a les teves continguts), els senyals socials (compartits a Twitter, Facebook, LinkedIn …), etc.

Perquè un resultat posicioni més amunt cal aconseguir una correcta barreja d’aquest SEO On Page i SEO Off Page.

 

 

 

El motor de cerca Màrqueting abasta tant les tècniques de SEO com la publicitat en cercadors … o almenys aquesta és la teoria. A la pràctica, la majoria dels marketers usen SEM per referir-se exclusivament a la publicitat en cercadors, és a dir, als resultats de pagament. Per evitar confusions, en aquest article jo també vaig a utilitzar SEM com a sinònim de “publicitat en cercadors”.

Què pots aconseguir amb el SEM

Hi ha molts motius per incorporar el SEM als teus estratègies de màrqueting a internet. Aquests són només alguns dels beneficis que pot aportar el motor de cerca Màrqueting a la teva marca:

  • Aconseguir trànsit altament qualificat cap a la teva pàgina.

Una de les bases de qualsevol estratègia de màrqueting digital és la atraure els usuaris correctes cap al teu web. El màrqueting de motors de recerca és molt efectiu a l’hora d’atraure l’atenció dels usuaris i generar clics i, en permetre filtrar als usuaris en funció de les paraules que busquen, assegura que aquest trànsit estarà compost per persones potencialment interessades en el teu marca.

  • Donar a conèixer la teva marca o empresa arreu del món.

Col·locar-se en els primers llocs de Google és una manera fantàstica d’aconseguir visibilitat per al teu marca. Fins i tot encara que l’usuari no faci clic a la primera, veure la teva pàgina en el primer lloc anirà que vagi associant-la amb la necessitat que està buscant resoldre.

  • Generar conversions.

Google AdWords ofereix tot tipus de facilitats per poder mesurar les conversions i així assegurar que els teus anuncis són realment efectius.

  • Arribar lluny amb un pressupost ajustat.

Les solucions de publicitat en motors de cerca combinen un gran abast potencial amb la possibilitat d’ajustar el pressupost a les teves necessitats en cada moment. No necessites una gran inversió inicial, de manera que és adequat per a petites i mitjanes empreses. I si la teva marca està en creixement, ¡el cel és el límit!

  • Finalment, amb les solucions de motor de cerca Màrqueting tipus AdWords de Google no només pots col·locar publicitat en el propi cercador, sinó també aprofitar les dades i paràmetres dels que disposes per col·locar publicitat contextual en altres webs. Les possibilitats de personalització són molt altes: usuaris que ja hagin visitat la teva web, interessats en X tipus de productes, d’una ciutat determinada, etc. Combinades amb les teves campanyes de publicitat en cercadors, poden ser una eina molt poderosa per fer créixer la teva marca.

Avantatges (i desavantatges) del SEM

Potser et estiguis preguntant si hauries incorporar ja! el SEM a la teva estratègia de màrqueting digital. Sens dubte, el màrqueting en cercadors és una eina poderosa i adequada per a gairebé tot tipus de marques. Perquè puguis valorar millor quan i com incloure-la, et comento seus principals avantatges i desavantatges.

Avantatges

  • Altament mesurable. 

Les eines com Google AdWords et proporcionen informes altament detallats de l’evolució de la teva campanya, de manera que podràs saber en tot moment què passa amb els teus anuncis. A més, pots aprofitar-te de la integració amb Analytics per tenir-ho tot controlat a la perfecció.

  • Seguiment en temps real.

La interfície d’analítica et permet veure què està passant en cada moment i corregir el rumb al moment si no obtens els resultats que busques.

  • Pagament per clic.

D’aquesta manera, només pagaràs si aconsegueixes resultats. Pots controlar en tot moment el pressupost màxim diari que estàs disposat a invertir, així com el cost màxim per clic que pots pagar. D’aquesta manera, t’assegures que la campanya surti rendible en tots els casos.

  • Rapidesa.

Respecte a altres tècniques com el SEO o el màrqueting de continguts, la publicitat en cercadors permet assolir resultats relativament ràpids i a gran escala.

  • A l’abast de tots.

Atès que la inversió pressupostària és escalable, aquesta solució funciona tant per a grans empreses com per a pimes. Totes elles competeixen en igualtat de condicions en la “lluita” per aconseguir els primers llocs per a les paraules clau.

  • Segmentació.

Finalment, un altre punt fort d’aquesta eina són les seves grans possibilitats de segmentació. A l’estar orientada a paraules clau, arribarem al públic que està activament interessat en nosaltres. I a més, podem filtrar-per altres factors com la ubicació, l’idioma o el comportament.

Desavantatges

  • Major cost a llarg termini.

Parlant clar: el SEM només funciona mentre pagues. Encara que amb el temps pots aconseguir optimitzar els teus campanyes i reduir els costos per clic, hauràs de seguir pagant per cadascuna de les visites que aconsegueixis.

  • Alt nivell de competència

El motor de cerca Màrqueting s’ha popularitzat i són moltes les empreses que competeixen per posicionar-se en les mateixes paraules clau. Aquesta competència fa que els costos pugin i que en algunes ocasions pugui ser difícil aconseguir un bon ROI.

  • És interruptiu.

A diferència d’altres solucions com la publicitat nativa, el SEM suposa “envair” l’espai de l’usuari amb continguts que aquest no ha demandat prèviament. De fet, si l’usuari a què et dirigeixes usa un bloquejador de publicitat, és possible que no vegi els teus anuncis.

Quan tenim en els nostres projecte l’opció de començar o millorar la nostra estratègia d’email màrqueting comencen dubtes existencials sobre quina és la millor opció per al nostre projecte.

MailRelay – La nostra opció preferida per a campanyes de email màrqueting

Què és Mailrelay?

Mailrelay és un programari d’email màrqueting de primer nivell (Espanyola) en què destaca per la seva facilitat d’ús i cost (inclòs el seu compte free on s’inclou 75000 enviaments gratuïts mensuals i 25.000 contactes si els segueixes en les diferents xarxes socials).

És una plataforma en línia que segueix modernizant-se dia a dia i de fet acaben de modernitzar tant la seva part tecnica com la seva estètica per aconseguir una major usabilitat del seu programari.

És perfecte per a Blogger i Pimes que volen realitzar campanyes d’alt impacte.

Les característiques principals que ofereix Mailrey són:

  • Opció de tenir un compte gratuïta
  • Preu molt competitius i Econòmic
  • Comptes per a ONGs: Ofereix comptes totalment gratuïtes a ONG.
  • Sense publicitat – Ni tan sols en els comptes gratuïtes
  • Suport tècnic: Fins i tot els comptes gratuïtes compten amb suport tècnic especialitzat i personalitzat.
  • Senzill editor HTML
  • Templates gratis
  • Formularis de subscripció
  • Enviament programat (Newsletter, campanyes …)
  • Autoresponedors: Automatitza el teu email màrqueting gràcies als autoresponedors.
  • API de programació
  • Control de rebots automàtic (gestiona automàticament els emails rebotats)
  • Gestió automàtica de les baixes
  • Estadístiques avançades
  • Servidor SMTP d’altes prestacions
  • IPs pròpies
  • Enviament RSS: enviament automàtic a partir d’una font RSS
  • Google Analytics (automatitzat amb la inclusió d’etiquetes de Google Analytics)
  • Plugins de sincronització (inclòs WordPress)
  • Estadístiques en enviaments SMTP
  • Filtre avançat de subscriptors
  • Tests A / B
  • Mailrelay està conscienciat amb les lleis internacionals.

email-marketing-tratado-pearl-harbour

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

L’actualitat a les lleis Internacionals fan que Mailrelay sigui l’opció perfecta.

Us recomanem llegir aquests articles ja que és un aspecte a tenir en compte a l’hora de triar la nostra eina d’email màrqueting.

Si ja aquestes utilitzant altres programari d’email màrqueting has de tenir cura i investigar si compleixen les lleis internacionals sobre confidencialitat de les nostres bases de dades, per això Mailrelay ha preparat una promoció perquè els teus campanyes segueixin sent legals i per això durant donen 6 mesos gratis al passar de Mailchimp a Mailrelay, ja que estan centrats en ajudar als seus clients amb informació i facilitats per fer el traspàs.

 

Mailrelay també ens vol ajudar a crear millors campanyes d’email màrqueting gràcies als manuals que ofereixen de forma gratuïta perquè siguem més efectius i aconseguim augmentar les nostres llistes de subscriptors i aconseguir més ingressos gràcies a estratègies ben definides.

Enllaços d’interès 

Seguretat i Videovigilància

BGM@tic, comercialitza i instal·la sistemes de Seguretat i Videovigilància.

VIDEOVIGILÀNCIA

Oferim solucions personalitzades per a cada tipus de clients, càmeres, amb zoom, visió nocturna, varifocales, per a interior, per a exterior.

Tots els nostres equips tenen garantia d’1 any en materials, també gestionem el manteniment perquè el teu sistema no deixi de gravar ni un sol minut.

A més tots els nostres equips compten amb disc dur integrat, amb el qual no perdràs ni una sola imatge del que passi al teu voltant.

Pots consultar els nostres equips en www.bgmatic.es.

SEGURETAT

Comptem amb la més alta gamma en alarmes i sistemes contra incendis, inundacions, robatoris.

Totes les nostres alarmes són sense fils, i autogestionables. Estalvia’t les quotes mensuals i es tu mateix qui gestiona el teu habitatge.

Aplicació mòbil integrada amb la qual es pot tenir el control total de l’habitatge, encendre un o diversos interruptors, muntar, desmuntar el sistema, veure històrics d’accés, etc…

Necessites ampliar la teva xarxa Wi-fi? o ¿crear una xarxa cablejada a la teva oficina?

Contacta’ns sense compromís, estudiarem el cas i t’orientarem sobre quina opció és més avantatjosa per a tu.

BGM@tic posa a la teva disposició diversos dispositius amb els quals poder tenir el control dels accessos que es realitzen al teu habitatge, en el teu despatx, a la teva oficina…

Els nostres lectors biomètrics són capaços de reconèixer digitalment la petjada de qualsevol persona o empleat (previ registre a l’aplicació) i anotar l’hora d’entrada i de sortida en un fitxer intern de l’aplicació. D’aquesta manera sempre podràs tenir controlat tot allò que et preocupa.

 

 

 

Alguna vegada t’has preguntat la comoditat que pot resultar atendre el videoporter del teu domicili des del telèfon mòbil? Estiguis o no al teu domicili, amb els nostres timbres sense fil pots tenir el control total dels accessos al teu habitatge o a la teva empresa.

Disposem d’una gran varietat de timbres sense fils (Wifi, Gsm, amb videoporter, sense videoporter, amb obertura automàtica, sense obertura).

Tots els nostres productes compten amb un any de garantia i, si ho necessites, t’ho instal·lem!

¿Problemes amb Windows? La impressora no imprimeix? T’ha entrat un virus?

BGM@tic t’ofereix la possibilitat de mantenir els teus equips informàtics sempre actualitzats i en perfecte estat de funcionament.

Consulta’ns sense compromís sobre els diferents paquets que oferim.

Uso de cookies

BG MOBILE 2.0 S.L. utiliza cookies para facilitar su experiencia como usuario de nuestra web, captar datos estadísticos, mejorar nuestros servicios y analizar sus datos de navegación. Si usted continúa visitando nuestro sitio web, entendemos que nos ofrece su consentimiento para el uso de cookies. Para más información sobre nuestra Política de Cookies clique aquí..Política de Privacidad

ACEPTAR
Aviso de cookies